wizualizacja bramki: www.gastopgroup.com
Bramki obrotowe są przeznaczone do wspomagania kontroli ruchu osobowego w przejściach strzeżonych, wewnątrz i na zewnątrz budynków. Urządzenia są przeznaczone do współpracy z elektronicznymi systemami kontroli ruchu osobowego oraz kontroli dostępu. Do bramki można podłączyć urządzenie sterujące (tj. czytnik, przycisk, sterownik elektroniczny, pilot na podczerwień).
Urządzenia są przeznaczone do pracy ciągłej i można je z powodzeniem stosować w strefach o dużym natężeniu ruchu osobowego. Główne zastosowania urządzenia to wspomaganie kontroli ruchu osobowego na terenie portów lotnicznych (np. przejścia dla uprawnionego personelu obsługi, a także ukierunkowywanie ruchu pasażerskiego), stacji kolejowych (np. punkty kontroli biletowej/uprawnień do przejścia oraz ruchu pasażerskiego), punktów kontroli uprawnień do wejścia w budynkach użyteczności publicznej, punktów kontroli biletowej i opłat (np. obiektach sportowych, obiektach widowiskowych, wy-stawach, teatrach, kinach), punktów kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w zakładach pracy (np. wydzielonych strefach w fabrykach, biurach).
PIKTOGRAMY DIODOWE
Informacja wizualna określająca stan odblokowania lub zablokowania ruchu ramion urządzenia. Zielona strzałka informuje o załączonym stanie odblokowania ruchu ramion (umożliwienie obrotu rotora). Czerwony krzyżyk informuje o stanie zablokowania ruchu ramion/obrotu rotora dla określonego kierunku ruchu.
KONTROLA WEJŚCIA I WYJŚCIA
Mechanizm urządzenia wyposażony jest w układ wspomagający kontrolę ruchu osobowego w obu kierunkach ruchu (wejście/wyjście ze strefy kontrolowanej). W przypadku kolizji ruchu osobowego układ procesorowy zapamiętuje naprzemiennie otrzymane sygnały zewnętrzne.
BLOKADA RUCHU WSTECZNEGO
Blokada ruchu wstecznego wyłącza możliwość obrotu ramion rotora w przeciwnym kierunku niż określony przez urządzenie sterujące zewnętrzne. Blokada ma utrudniać możliwość przejścia 2 osób na podstawie pojedynczego sygnału autoryzacji do przejścia z urządzenia zewnętrznego.
WSPOMAGANIE OBROTU RAMION
Mechanizm urządzenia wyposażony jest w elektromechaniczny układ wspomagający ruch obrotowy ramion. Układ ten po przyłożeniu siły na ramię rotora (pchnięciu) załącza silnik, który wspomaga obrót rotora do pozycji wyjściowej. Układ wyposażony jest w sprzęgło przeciw przeciążeniowe.
OPIS URZĄDZENIA
(1) zamek na kluczyk zabezpieczający przed dostępem osób nieupoważnionych do mechanizmu oraz układu elektronicznego urządzenia, (2) uchwyty pokrywy osłonowej mechanizmu i układu elektronicznego, (3) stelarz dachu urządzenia, (4) mocowanie stelarza dachu do nóg bocznych urządzenia, (5) gumowa osłona łączenia rotora z mechanizmem w kolorze czarnym, (6) stelarz bocznej nogi urządzenia z drożnym profilem umożliwiającym wyprowadzenie okablowania zasilającego i sterującego z podłoża do mechanizmu urządzenia, (7) piktogram diodowy informujący o stanie odblokowania/zablokowania mechanizmu urządzenia (zielona strzałka określająca stan odblokowania/czerwony krzyżyk oznaczający stan zablokowania), (8) rotor urządzenia tworzący sekcje przejścia osobowego, (9) skrzydła rotora urządzenia wykonane z profili okrągłych zaślepionych na końcach plastikowymi zaślepkami w kolorze czarnym, (10) zabezpieczenie przed dostępem osób do przestrzeni w urządzeniu nie stanowiącej sekcji przejścia, (11) noga boczna urządzenia wyposażona w piktogram diodowy, (12) element mocowania rotora do podłoża wyposażony w łożysko, (13) element mocowania nóg bocznych do podłoża.
POBIERZ KARTĘ KATALOGOWĄ
Pobierz kartę katalogową, aby zapoznac się ze szczególami budowy oraz działania urządzenia.
PARAMETRY TECHNICZNE
Rodzaj | Wartość |
---|---|
Napięcie zasilania | (2x) 24VAC |
Maksymalny pobór mocy |
(2x) 130 VA
|
Maksymalny pobór prądu | (2x) 5A |
Sygnał sterujący | (max. 1 sek) |
Sygnał zwrotny | bezpotencjałowy |
Temperatura pracy | - 25o do +50o C |
Temperatura przechowywania | - 30o do +60o C |
Wilgotność względna otoczenia | 10-80% |
Warunki pracy | wewnątrz i zewnątrz budynków |
Stopień ochrony IP | IP 40 |
Maksymalna wilgotność pracy | 85% |