Bramki wysokie BA3-2-I

wizualizacja bramki: www.gastopgroup.com

Bramki przeznaczone są do wspomagania kontroli ruchu osobowego w przejściach strzeżonych, wewnątrz i na zewnątrz budynków dla ruchu osób niepełnosprawnych, osób z większym bagażem, lub przejścia gdzie nie wymagana jest ścisła kontrola ruchu osobowego. Urządzenia są przeznaczone do współpracy z elektronicznymi systemami kontroli ruchu osobowego oraz kontroli dostępu. Do bramki można podłączyć urządzenie sterujące (tj. czytnik, przycisk, sterownik elektroniczny, pilot na podczerwień).

Urządzenie można z powodzeniem także stosować w innych miejscach jak np. porty lotnicze (np. przejścia dla uprawnionego personelu obsługi, a także ukierunkowywanie ruchu pasażerskiego), stacje kolejowe (np. punkty kontroli biletowej/uprawnień do przejścia oraz ruchu pasażerskiego), punkty kontroli uprawnień do wejścia w budynkach użyteczności publicznej, punktów kontroli biletowej i opłat (np. obiektach widowiskowych, wystawach, teatrach, kinach), punkty kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w zakładach pracy (np. wydzielonych strefach w fabrykach, biurach).

 

piktogramy diodowePIKTOGRAMY DIODOWE

Informacja wizualna określająca stan odblokowania lub zablokowania ruchu ramion urządzenia. Zielona strzałka informuje o załączonym stanie odblokowania ruchu ramion (umożliwienie obrotu rotora). Czerwony krzyżyk informuje o stanie zablokowania ruchu ramion/obrotu rotora dla określonego kierunku ruchu.

 

 

 

kontrola wejscia wyjściaKONTROLA WEJŚCIA I WYJŚCIA

Mechanizm urządzenia wyposażony jest w układ wspomagający kontrolę ruchu osobowego w obu kierunkach ruchu (wejście/wyjście ze strefy kontrolowanej). W przypadku kolizji ruchu osobowego układ procesorowy zapamiętuje naprzemiennie otrzymane sygnały zewnętrzne.

 

 

 

 

wspomoaganie obrotu ramionWSPOMAGANIE OBROTU RAMION

Mechanizm urządzenia wyposażony jest w elektromechaniczny układ wspomagający ruch obrotowy ramion. Układ ten po przyłożeniu siły na ramię rotora (pchnięciu) załącza silnik, który wspomaga obrót rotora do pozycji wyjściowej. Układ wyposażony jest w sprzęgło przeciw przeciążeniowe.

 

 

 

OPIS URZĄDZENIA

(1) zamek na kluczyk zabezpieczający przed dostępem osób nieupoważnionych do mechanizmu oraz układu elektronicznego urządzenia, (2) uchwyty pokrywy osłonowej mechanizmu i układu elektronicznego, (3) stelarz dachu urządzenia, (4) mocowanie stelarza dachu do nóg bocznych urządzenia, (5) gumowa osłona łączenia rotora z mechanizmem w kolorze czarnym, (6) stelarz bocznej nogi urządzenia z drożnym profilem umożliwiającym wyprowadzenie okablowania zasilającego i sterującego z podłoża do mechanizmu urządzenia wyposażony w otwór do montażu czytnika/sterownika zewnętrznego urządzenia, (7) piktogram diodowy informujący o stanie dblokowania/zablokowania mechanizmu urządzenia (zielona strzałka określająca stan odblokowania/czerwony krzyżyk oznaczający stan zablokowania), (8) profil osi obrotu skrzydło urządzenia, (9) skrzydła rotora urządzenia wykonane z profili okrągłych zaślepionych na końcach plastikowymi zaślepkami w kolorze czarnym, (10) zabezpieczenie strefy ruchu ramion urządzenia, (11) noga boczna urządzenia, (12) element mocowania rotora do podłoża wyposażony w łożysko, (13) element mocowania nóg bocznych do podłoża.

POBIERZ KARTĘ KATALOGOWĄ

Pobierz kartę katalogową, aby zapoznac się ze szczególami budowy oraz działania urządzenia.

PARAMETRY TECHNICZNE

Rodzaj Wartość
Napięcie zasilania 24VAC
Maksymalny pobór mocy
130 VA
Maksymalny pobór prądu 5A
Sygnał sterujący (max. 1 sek)
Sygnał zwrotny bezpotencjałowy
Temperatura pracy - 25o do +50o C
Temperatura przechowywania - 30o do +60o C
Wilgotność względna otoczenia 10-80%
Warunki pracy wewnątrz i zewnątrz budynków
Stopień ochrony IP IP 40
Maksymalna wilgotność pracy 85%

Szukasz bramek obrotowych i kołowrotów? 
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., albo zadzwoń +48 667 944 141.