wizualizacja bramki: www.gastopgroup.com
Bramki przeznaczone są do wspomagania kontroli ruchu osobowego w przejściach strzeżonych, wewnątrz i na zewnątrz budynków dla ruchu rowerzystów. Urządzenia są przeznaczone do współpracy z elektronicznymi systemami kontroli ruchu osobowego oraz kontroli dostępu. Do bramki można podłączyć urządzenie sterujące (tj. czytnik, przycisk, sterownik elektroniczny, pilot na podczerwień).
Urządzenia są przeznaczone do pracy ciągłej i można je z powodzeniem stosować w strefach o dużym natężeniu ruchu osobowego. Głównym zastosowaniem i przeznaczeniem urządzeń jest wspomaganie kontroli ruchu dla rowerzystów na różnego rodzaju obiektach np. parkach miejskich, terenach rekreacyjnych, parkach rozrywki, obiektach sportowych.
MECHANIZM
- Mechanizm dla przejścia osobowego (rotor).
- Mechanizm dla przejścia rowerowego (skrzydło uchylne).
- System blokad dla obu kierunków ruchu osobowego.
- Odblokowanie układu blokad w przypadku zaniku napięcia.
- Elektromechaniczne wspomaganie pozycjonowania ramion rotora i ramienia uchylnego.
UKŁAD ELEKTRONICZNY
- Dwa układy elektroniczne, po jednym dla każdego mechanizmu urządzenia.
- Wejście sterowania dla pierwszego kierunku (np. dla podłączenia czytnika i przycisku sterującego).
- 2 x wejście sterowania dla drugiego kierunku (np. dla podłączenia czytnika i przycisku sterującego).
- 1 x sygnał zwrotny informujących o wykonaniu ruchu obrotowego rotora (NC lub NO).
- 1 x wejście do kalibracji pozycji ramion.
- 1 x wejście programowania procesora.
OPROGRAMOWANIE STERUJĄCE
- Funkcja pracy dla obu kierunków ruchu osobowego.
- Funkcja zapamiętywania sygnałów sterujących w czasie cyklu przejścia osobowego.
- Funkcja kalibracji pozycji zerowej rotora i ramienia uchylnego.
KONSTRUKCJA URZĄDZENIA
- Uproszczony montaż do podłoża na bazie kotwi wklejanych (kotwy nie stanowią wyposażenia).
- Kanały kablowe pomiędzy podłożem, a układem elektronicznym.
OPIS URZĄDZENIA
(1) zamek na kluczyk zabezpieczający przed dostępem osób nieupoważnionych do mechanizmu oraz układu elektronicznego urządzenia, (2) uchwyty pokrywy osłonowej mechanizmu i układu elektronicznego, (3) stelarz dachu urządzenia, (4) mocowanie stelarza dachu do nóg bocznych urządzenia, (5) gumowa osłona łączenia rotora z mechanizmem w kolorze czarnym, (6) stelarz bocznej nogi urządzenia z drożnym profilem umożliwiającym wyprowadzenie okablowania zasilającego i sterującego z podłoża do mechanizmu urządzenia, (7) piktogram diodowy informujący o stanie odblokowania/zablokowania mechanizmu urządzenia (zielona strzałka określająca stan odblokowania/czerwony krzyżyk oznaczający stan zablokowania), (8) ruchome skrzydło ? strefa dostępu dla roweru, (9) rotor ? strefa dostępu dla rowerzysty - wykonane z profili okrągłych zaślepionych na końcach plastikowymi zaślepkami w kolorze czarnym, (10) zabezpieczenie przed dostępem osób do przestrzeni w urządzeniu nie stanowiącej sekcji przejścia, (11) noga boczna urządzenia wyposażona w piktogram diodowy, (12) element mocowania rotora do podłoża wyposażony w łożysko, (13) element mocowania nóg bocznych do podłoża.
POBIERZ KARTĘ KATALOGOWĄ
Pobierz kartę katalogową, aby zapoznac się ze szczególami budowy oraz działania urządzenia.
PARAMETRY TECHNICZNE
Rodzaj | Wartość |
---|---|
Napięcie zasilania | (2x) 24VAC |
Maksymalny pobór mocy |
(2x) 130 VA
|
Maksymalny pobór prądu | (2x) 5A |
Sygnał sterujący | (max. 1 sek) |
Sygnał zwrotny | bezpotencjałowy |
Temperatura pracy | - 25o do +50o C |
Temperatura przechowywania | - 30o do +60o C |
Wilgotność względna otoczenia | 10-80% |
Warunki pracy | wewnątrz i zewnątrz budynków |
Stopień ochrony IP | IP 44 |