Bramki wysokie BA3-2-R

wizualizacja bramki: www.gastopgroup.com

Bramki przeznaczone są do wspomagania kontroli ruchu osobowego w przejściach strzeżonych, wewnątrz i na zewnątrz budynków dla ruchu rowerzystów. Urządzenia są przeznaczone do współpracy z elektronicznymi systemami kontroli ruchu osobowego oraz kontroli dostępu. Do bramki można podłączyć urządzenie sterujące (tj. czytnik, przycisk, sterownik elektroniczny, pilot na podczerwień).

Urządzenia są przeznaczone do pracy ciągłej i można je z powodzeniem stosować w strefach o dużym natężeniu ruchu osobowego. Głównym zastosowaniem i przeznaczeniem urządzeń jest wspomaganie kontroli ruchu dla rowerzystów na różnego rodzaju obiektach np. parkach miejskich, terenach rekreacyjnych, parkach rozrywki, obiektach sportowych.

 

MECHANIZM

  • Mechanizm dla przejścia osobowego (rotor).
  • Mechanizm dla przejścia rowerowego (skrzydło uchylne).
  • System blokad dla obu kierunków ruchu osobowego.
  • Odblokowanie układu blokad w przypadku zaniku napięcia.
  • Elektromechaniczne wspomaganie pozycjonowania ramion rotora i ramienia uchylnego.

UKŁAD ELEKTRONICZNY

  • Dwa układy elektroniczne, po jednym dla każdego mechanizmu urządzenia.
  • Wejście sterowania dla pierwszego kierunku (np. dla podłączenia czytnika i przycisku sterującego).
  • 2 x wejście sterowania dla drugiego kierunku (np. dla podłączenia czytnika i przycisku sterującego).
  • 1 x sygnał zwrotny informujących o wykonaniu ruchu obrotowego rotora (NC lub NO).
  • 1 x wejście do kalibracji pozycji ramion.
  • 1 x wejście programowania procesora.

OPROGRAMOWANIE STERUJĄCE

  • Funkcja pracy dla obu kierunków ruchu osobowego.
  • Funkcja zapamiętywania sygnałów sterujących w czasie cyklu przejścia osobowego.
  • Funkcja kalibracji pozycji zerowej rotora i ramienia uchylnego.

KONSTRUKCJA URZĄDZENIA

  • Uproszczony montaż do podłoża na bazie kotwi wklejanych (kotwy nie stanowią wyposażenia).
  • Kanały kablowe pomiędzy podłożem, a układem elektronicznym.

 

OPIS URZĄDZENIA

(1) zamek na kluczyk zabezpieczający przed dostępem osób nieupoważnionych do mechanizmu oraz układu elektronicznego urządzenia, (2) uchwyty pokrywy osłonowej mechanizmu i układu elektronicznego, (3) stelarz dachu urządzenia, (4) mocowanie stelarza dachu do nóg bocznych urządzenia, (5) gumowa osłona łączenia rotora z mechanizmem w kolorze czarnym, (6) stelarz bocznej nogi urządzenia z drożnym profilem umożliwiającym wyprowadzenie okablowania zasilającego i sterującego z podłoża do mechanizmu urządzenia, (7) piktogram diodowy informujący o stanie odblokowania/zablokowania mechanizmu urządzenia (zielona strzałka określająca stan odblokowania/czerwony krzyżyk oznaczający stan zablokowania), (8) ruchome skrzydło ? strefa dostępu dla roweru, (9) rotor ? strefa dostępu dla rowerzysty - wykonane z profili okrągłych zaślepionych na końcach plastikowymi zaślepkami w kolorze czarnym, (10) zabezpieczenie przed dostępem osób do przestrzeni w urządzeniu nie stanowiącej sekcji przejścia, (11) noga boczna urządzenia wyposażona w piktogram diodowy, (12) element mocowania rotora do podłoża wyposażony w łożysko, (13) element mocowania nóg bocznych do podłoża.

POBIERZ KARTĘ KATALOGOWĄ

Pobierz kartę katalogową, aby zapoznac się ze szczególami budowy oraz działania urządzenia.

PARAMETRY TECHNICZNE

Rodzaj Wartość
Napięcie zasilania (2x) 24VAC
Maksymalny pobór mocy
(2x) 130 VA
Maksymalny pobór prądu (2x) 5A
Sygnał sterujący (max. 1 sek)
Sygnał zwrotny bezpotencjałowy
Temperatura pracy - 25o do +50o C
Temperatura przechowywania - 30o do +60o C
Wilgotność względna otoczenia 10-80%
Warunki pracy wewnątrz i zewnątrz budynków
Stopień ochrony IP IP 44

Szukasz bramek obrotowych i kołowrotów? 
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., albo zadzwoń +48 667 944 141.